Kickoff: Engasjement som VARER




Hva det handler om
Ikke for å snakke ned det norske språk, men «arbeidsgiver-merkevarebygging» høres ikke like snasent ut.
Allikevel gir det et ganske godt bilde av hva «Employer Branding» egentlig dreier seg om. Der hvor tradisjonell merkevarebygging litt enkelt sagt handler om hvordan man bygger opp produkter og tjenester til å skape økt verdi for bedriften, har employer branding fokus på hvordan menneskene skaper økt verdi.
Eller kanskje enda tydeligere hvis vi snur det på hodet - hvordan kan bedriften skape økt verdi for alle de menneskene som hver dag møter opp på jobb.
Et godt omdømme og rykte er nøkkelen enten dere skal tiltrekke dere nye talenter eller bidra til å holde på de gode hodene som allerede er hos dere. Dette er imidlertid et arbeid som må gjøre kontinuerlig og over tid.
Vi i Plus knytter derfor employer branding aktiviteter opp mot deres overordnede strategi og bruker velprøvde virkemidler som for hvordan vi kan synliggjøre nettopp hva det er som gjør at stjernene skal velge å komme til dere.
Et lite hint: Det handler om engasjement og god historiefortelling.
Er du klar…. ?
Cecilie
Cecilie digger å jobbe med mennesker. Mennesker gir energi, sier hun. I tillegg til dyr og toppturer, som skaper den absolutte lykke. Hun elsker fremdrift, noe som innebærer å få folk til å samhandle mot et mål som settes i fellesskap.
Cecilie er oppvokst i Oslo og utdannet ved Universitetet i Oslo. Hun har siden jobbet med salg, innkjøp, som daglig leder, og driftsdirektør og nå som overordnet ansvarlig for Plus sine kunder og prosjekter. Hun har under tvil fått ansvaret som IT -sjef – noe alle de andre i byrået angrer litt på. Hun løser nemlig IT-utfordringer med humor og null datakunnskap.

Leken

Jeg elsker folk i bevegelse

På jobben er jeg den som ikke har fast sitteplass


“
Utfordringer er som motvind – det må løses med riktig seilføring!

Ta kontakt med Cecilie!


