top of page

Nysgjerrig på å starte med interne influensere?

Updated: Jun 21

La oss finne kandidatene hos dere sammen, og la de bli med på vår minikonferanse 24. august!

Interne Influensere

---


Sammen med et knippe spennende kunder, har vi skapt en ny tilnærming for å komme i mål med strategiske satsninger: Interne influensere. Influenserene er kollegaer fra organisasjonens brede lag som får lov til å skape og poste innhold i virksomhetens interne kanaler. Kollegaer som belyser menneskene som bryr seg og er med å gjøre strategiske satsninger viktige.

...og det skal sies: For en arbeidsglede og kreativitet vi har møtt! <3


  • Ferda har brukt interne influensere til å utvikle salgskultur i alle ledd i organisasjonen

  • Morrow bank (tidl. Komplett Bank) har brukt interne influensere til å skape solid forankring og omforent strategiforståelse i rebrandingsprosessen

  • Flytoget brukte interne influensere til å sikre at den markedsledende servicen var minst like god når alle kom tilbake fra Corona

  • BaneNor Eiendom bruker interne influensere til å tilrettelegge for bransjens beste leiertakerfokus

  • Fargerike bruker interne influensere til å sikre fokus på egne merkevarer og omsorgssalg

  • Kavli/Q-meieriene brukte interne influensere til å støtte salgsaktivitetene deres så et kvartalsbudsjett ble nådd på bare 7 uker




Få en liten smakebit av stemningen interne influensere kan skape i denne filmen :)


HVA ER INTERNE INFLUENSERE?

En intern influenser kan forstås som en kollega i organisasjonen, som bruker sine formidlingskunster for å engasjere og inspirere andre medarbeidere. Akkurat som eksterne influensere, publiserer de innhold, men i dette tilfellet, skjer det internt i selskapet.


Vårt initiativ gir disse interne influenserne de nødvendige verktøyene og kompetansen for å effektivt nå ut til både hjerter og sinn i hele organisasjonen. Dette skjer i tett samarbeid med ledelsen og våre rådgivere og filmfotografer.


Interne influensere bruker selskapets interne kanaler, som Teams, Workplace, og andre lignende plattformer. Det er imidlertid opp til dere om dere ønsker å forsterke effektene av de interne influenserenes arbeid ved å bruke det som en del av employer branding-strategien. Denne kommunikasjonen kan være et kraftig verktøy for å styrke den interne kulturen og fremme selskapets verdier.


BLI MED PÅ MINI-KICKOFF!

Den 24. august samler vi ALLE interne influensere og interessenter på tvers av kundene til kickoff for høsten. Sammen skal vi gjøre hverandre gode, høre fra noen av landets beste influensere og etablere relasjoner vi kan bruke utover høsten - så vi kan lære masse av hverandre. Vi setter også opp et dedikert Slack-board for alle så vi kan holde kontakten løpende.


BLI MED!

La oss ta en prat nå ila sommeren - så forteller vi mer. Ta kontakt med Bårdbaard@plus.no eller 918 45 918.




Nysgjerrig på hva Plus kan gjøre for dere?

Flere historier

bottom of page