BLI MED PÅ LAGET I PLUS

Vil du være med oss og skape morgendagens byrå?

VI SER ETTER SUPERSTJERNER SOM KAN HJELPE KUNDENE VÅRE PÅ REISEN FRA STRATEGI TIL ENGASJEMENT:

Customer Success Manager

Se vår lille introduksjonsfilm om hvem vi er - bli litt kjent med oss - og hvorfor vi digger jobbene våre.

HVA MED OSS SELV?

Våre egne verdier

Vår uttalte visjon er å skape verdens beste arbeidsplasser. Både for deg som kunde og for oss selv i Plus. Sentralt i jobben med å realisere visjonen står våre kjerneverdier. Det er måten vi bruker disse som gjør oss unike og de er vårt kompass når vi tar beslutninger - om alt fra produkter vi utvikler til hvordan vi behandler hverandre.

 

Vi har skapt disse verdiene sammen, og de bør klinge like godt for deg som de gjør for oss:

Leken

- er det ikke gøy er det ingen vits

  • - ​Vi møter kundene våre med et glimt i øyet
  • - Vi ler høyt sammen
  • - Takhøyde preger hvordan vi jobber

Kvalitetsbevisst

- vi lytter og vi forstår før vi leverer, og vi evaluerer alltid etter leveranse

  • - Vi tester med kunden før vi lanserer
  • - Vi tar en ekstra runde internt før levering
  • - Vi stiller kritiske spørsmål

Sammen

- vi spiller hverandre gode

  • - Tillit står sentralt i alt vi gjør
  • - Vi er ikke redd for å gi hverandre tilbakemeldinger….
  • …. og vi tåler å motta de

Nysgjerrig

- den som leter finner

  • - Vi holder oss faglig oppdatert
  • - Vi ansetter ikke kopier av oss selv
  • - Vi tør å ta feil

      Leken

      - er det ikke gøy er det ingen vits

      • - ​Vi møter kundene våre med et glimt i øyet
      • - Vi ler høyt sammen
      • - Takhøyde preger hvordan vi jobber

      Kvalitetsbevisst

      - vi lytter og vi forstår før vi leverer, og vi evaluerer alltid etter leveranse

      • - Vi tester med kunden før vi lanserer
      • - Vi tar en ekstra runde internt før levering
      • - Vi stiller kritiske spørsmål

      Sammen

      - vi spiller hverandre gode

      • - Tillit står sentralt i alt vi gjør
      • - Vi er ikke redd for å gi hverandre tilbakemeldinger….
      • …. og vi tåler å motta de

      Nysgjerrig

      - den som leter finner

      • - Vi holder oss faglig oppdatert
      • - Vi ansetter ikke kopier av oss selv
      • - Vi tør å ta feil

          Vi søker Customer Success Manager

          Ansettelsesform:

          Fast, heltid

           

          Bakgrunn:
          Plus AS har over de siste årene utviklet en digital plattform for å sikre at folk i organisasjoner klarer å endre seg og utvikle nye, gode vaner. Les mer om denne teknologienher.

           

          Vi ser etter deg som er en proaktiv, nysgjerrig og leken rådgiver til å bistå våre kunder i «å gi jernet!». Du elsker å hjelpe mennesker med å oppnå resultater, og du er heller ikke redd for å hverken stå foran folk eller motivere de til å satse mot nye mål.

           

          Du vil få hovedansvaret for å følge opp kundene våre som bruker PlusOne, og sikre at endringsprosessene og utfordringene som hører til blir gjennomført på en inspirerende og engasjerende måte. Kundene våre danner uformelle lag, og du vil være med å coache laglederene med å få alle kollegaene til å klinke til og «vinne utfordringen» foran de andre lagene. Ettersom vi øver på repetisjoner, vil alle være «vinnere» - men noen går over målstreken først… :)

           

           

          Alle ansvarsområdene vi gir deg tillit i:

          • Du får overordnet ansvar for innsalg og gjennomføring av PlusOne utfordringer på vegne av vår organisasjon. Du jobber tett med produktansvarlig og byråleder på å sikre kundegrunnlaget på plattformen.
          • Du er primærkontakt for kundene og må regne med noe reising, ettersom vi tror de fleste prosessene vil starte med og avsluttes med en form for event.
          • Du får ansvaret for å følge opp gjennomføringen av utfordringene, og er i fortløpende kontakt med kundens kontaktpersoner som lagledere og oppdragsgiver.
          • Du er med å skape nye konsepter og produkter for kundene våre, og jobber med oss andre i Plus for å lage en plattform alle andre misunner oss.
          • Du bidra til at vi i Plus har det sabla gøy sammen!

          Din kunnskap, ekspertise og egenskaper som betyr mest i denne rollen:

          • Du brenner sterkt for å hjelpe andre mennesker lykkes i å nå sine mål
          • Du har både utdanning, leder- og coachingerfaring med gode resultater å vise til
          • Du trives best med mennesker rundt deg, og er ikke redd for å ta ordet i forsamlinger
          • Du har drevet med lagidrett eller en annen form for lagaktivitet der man er avhengig av hverandre for å vinne
          • Du behersker digital teknologi godt, og er ikke redd for å være «support» på bistand med appen vår.
          • Gode kommunikasjonsferdigheter på norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig
          • Nysgjerrig, åpen, kreativ, selvgående, selvstendig og proaktiv
          • Utadvendt lagspiller som ikke er redd for å ta ordet

           

          Vi kan tilby:

          • Billett til et tog som er i ferd med å skyte fart!
          • Et knallsterkt team med kulturstrategi, film, event og teknologikompetanse i ryggen
          • Et bredt nettverk og dynamisk arbeidsmiljø
          • Fleksibel arbeidshverdag med de verktøyene du trenger
          • Arbeidsplass sentralt ved Oslo S.
          • Lønn etter avtale.

          Har du det som kreves? Introduser deg selv til oss! I søknaden din er vi ute etter personligheten din – hva som inspirerer deg og hvorfor du tenker at ditt neste stoppested er her hos oss.

           

          Alle henvendelser behandles konfidensielt og vil bli slettet når stillingen er besatt.

           

          Kontaktperson:

          Sigurd Kristoffersen - sigurd@plus.no - 970 65 278.

           

          Klikk nedenfor for å sende oss søknad.

          Husk å merke dokumentene med stillingstittel og ditt navn.

           

          Frist: Snarest

          Hei, du se her... Vil du være med oss å skape verdens beste arbeidsplasser? Les mer her!